Y A Z Z E H - A H L G R E N

Gäst bloggar!

Kategori: livet

Heeej! Irma här. Eftersom Yazzeh inte orkar blogga om vad hon har gjort osv så berättar väl jag om vad hon gjort idag. Hon va i skolan, hon fick åka tidigt tåg för det krånglade och allt eftersom att det är några som snott kopparledningar så det blir damp att åka tåg mellan Örebro och Arboga! Gick väl si så där med att komma hem sen oxå, det blev lite försenat och vi hade ju tid vid 4 att vi skulle va på gymmet ahah men vi hann!
Jag och Yazzeh har varit på badet hela dagen eller ja sen 4. Kom hem typ nio.. Slitna och trötat tror jag att båda är faktiskt XD
Hahha och bästa saken hände idag när yazzeh faila på spring bandet hahaha Åhhhh vad jag har skrattade. ahaha bra duktig du är bääästiie!
Aja det var najs dag idag, fan va kul de va.
Och här avrundar jag detta för nu tjatar hon och frågar om jag är klar, haha kan erkänna att de blev rätt långt! men det får ni leva med! hihih det här blir bra! hejdå från mig! Kolla gärna in min blogg och följ, söta är ni då! http://iirmaa.blogg.se/
nyaste bilderna! japp bra! puss fina ♥♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: