Y A Z Z E H - A H L G R E N

one day too late

Kategori: hår

Sitter i skolan och väntar på att skolan ska börja. Jag och michaela var nyss ner och skulle klaga på rektorn över vårat cp schema på fredagar men hon var inte där. Om ingenting blir ändrat kommer jag från och med imorn eller nå vara hemma mellan 5-6 på fredagar, OCH DET TÄNKER JAG FAN INTE GÖRA!!! Man sätter inte en gympalektion efter en sminklektion, hur tänker folk? ååh blir så irriterad.....
eftersom jag inte har några bilder här i skolan förutom bilderna vi tagit här som uppgifter så är det de ända jag kan lägga ut haha, så här är iaf en bild på mig från en gammal uppgift vi hade förut....

Kommentarer

  • Michelle säger:

    Hej yazzeh kan inte du lägga upp en frågestund några frågor jag skulle vilja ställa :)

    2013-01-13 | 17:39:25
  • yhvbn säger:

    Har du kvar din ögonbryns piercing?
    Ifall nej, va hände? :)

    2013-02-09 | 23:36:31

Kommentera inlägget här: