Y A Z Z E H - A H L G R E N

hold on

Kategori: livet

Här om dagen så Powerwalkade jag och irma på springbandet på gymmet i en hel timme vilket kändes asbra efteråt! Efter det körde vi också ett hårt pass runt på vårat schema som vi har fått hjälp att ändra som är typ 10 gånger jobbigare än det förra, orkade knappt stå upp eller någonting efter det haha! Imorgon blir det samma pass igen! 

Idag i skolan fick vi jobba med en jätterolig uppgift, vi skulle välja ut en bild ut en tidning (dom hade speciella bilder) och sen skulle vi sminka, ha på kläder, miljö, hår, allting skulle försöka se så lika ut som möjligt! Sen skulle vi fota och skicka in bilderna. En väldigt rolig uppgift och jag fick vara modell i min grupp, så fick se ännu korthårigare ut, ha klänning och klackskor! Haha söt, fast det var rätt svårt eftersom så mycket skulle stämma in, men gick faktiskt rätt bra, kunde ha blivit bättre menmen. 

Här är en bild på mig som min lärare tog på mig när jag inte var beredd haha, som ni kanske ser har jag ditmålade sträck som ska likna några slags ögonfransar och sen har jag ingen mascara på mig! 

Kommentarer

  • alex säger:

    kan du inte lägga ut resultatet? asså på bilden i tidningen och dom bilderna som ni tog? skulle va kul o se :)

    2013-01-26 | 22:01:54
    Bloggadress: http://nattstad.se/alexandrakarppinen

Kommentera inlägget här: