Y A Z Z E H - A H L G R E N

romme torsdag-lördag

Kategori: livet

I torsdags följde jag med elias, hans pappa och hans bror till romme för att åka skidor. Vi var kanske 5-6 familjer som åkte, det var verkligen jättetrevligt! Familjeläger kan man säga att det var haha. Kom dit i torsdags, fixade med sovplatser osv, sen spleade vi biljard och pingis, åt kvällsmat sen gick vi och lade oss. Första natten sov jag inte ett skit...elias låg och sov brevid mig medans jag önskade att jag var han och också kunde sova...
På fredag morgon gick vi upp tidigt för att åka till romme, linus hängde också med oss så vi åkte hela dagen, när vi kom tillbaks dit vi bodde fick vi tacos, sen spelade vi biljard som vanligt. Andra natten sov jag jättebra, ovanligt bra faktiskt. Vaknade upp brevid min skatt som sov som ett litet barn, ååh ♥
Åkte skidor nästa dag också, grillade korv, och hade det trevligt! Kom hem lördag vid ungefär 5, har verkligen haft supertrevliga dagar, och tackar familjen Wäfors för att jag fick följa med!!
Det här är bara en ytterst liten del av det som hände, men ni fick iaf veta en liten del utav det som hänt ♦

Kommentarer


Kommentera inlägget här: