Y A Z Z E H - A H L G R E N

jag antar det finns nån du skulle ringa om jag inte fanns

Kategori: livet

Hämtade upp jennifer vid tågstationen igår när hon kom met tåget, hon sov över här och vi hade det jättetrevligt! Idag så har jag sminkat henne, skulle pröva sminka henne till en manga! Hade inte riktigt rätt grejor och smink för det men det gick rätt okej ändå även fast jag kunde fixat till vissa saker och gjort mer noga... Men eftersom det var första gången jag gjorde en sådan här sminkning så snälla kom inte med massa onödiga kommentarer och bara klaga, när jag får kommentarer brukar dom flesta inte änns publiceras pga bara omogna kommentarer. 
Efter det på kvällen så har jag vart med Elias! Vi har tjockat oss med chips, kollat film, spelat, myst och bara haft det allmänt trevligt! ♦◊♦

Kommentarer

  • rughbpe säger:

    Hur gjorde du?
    Ser ju inte ens hennes riktiga ögon, haha fett nice :)

    2013-01-07 | 02:02:14

Kommentera inlägget här: