Y A Z Z E H - A H L G R E N

there was a time...

Kategori: hår

Min blogg är rätt död, blogglusten är borta även fast jag ibland vill skirva om allt som händer hela tiden! Fast nåtinting tar imot och ingenting blir av. Ska faktisk försöka blogga lite smått igen (det är kul att kunna titta tillbaks om något år och läsa) just därför skulle jag vilja hålla den vid liv! Istället för att skirva om allt som hänt så kan jag göra några punkter hur allt är just nu  :

♣ Jag tränar på gym ca 3 gånger i veckan och har redan börjat och märka skillnad på min kropp! 
♣ Skolan går bra och får mycket beröm vilket gör mig jätteglad!
♣ Har försökt förändra mitt beteende och bli en bättre person! (man kan ju iaf försöka vara gladare)
♣ Försöker acceptera hur jag ser ut, vilket är min största kamp just nu!
♣ Försöker ta bort min rädsla för allting, vara själv, våga fråga saker, vara blyg osv..
♣ Vänner, familj, förhållande, underbart ♥


Den här uppsättingen (chifong?) fick jag lära mig göra igår i skolan, fick världens slitnaste docka och det var första gången i mitt liv jag gjorde det så det blev helt okej tycker jag! (dålig instagram bild)
Det snöar och jag är lycklig av all jul känska som man får!
Nånting jag och elias gör nästan varje gång vi träffas och är hos han är att spela cod tillsammans! 
Tränat så hårt så munkar var jag värd :$
Min hemmagjorda pizza, gjorde den helt själv, är fett grym!
Donken var jag också värd, massa snack med michaela och god mat, mmmmh
Och sen fina rosor jag fick av elias på min födelsedag ♥
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: