Y A Z Z E H - A H L G R E N

bästa

Kategori: livet

Förlåt att jag inte bloggat men jag har inte orkat eller haft någon lust! Det är väldigt skönt att bara skita i att blogga ibland, intället för att bah ne jag måste blogga... känner lite så men det tänker jag inte göra, jag kommer göra det när jag känner för det! Så klaga inte :) 
Har varit ledig idag eftersom vi hade öppet hus i lördags! Vaknade halv 2 och har inte gjort ett jävla skit idag, hahha har bara spelat minecraft och chillat! 
Har förövrigt fått mina skolfoton.... mitt enskillda kort får ni inte änns se, haha vart inte nöjd alls med det! Och gruppfotot ser jag lite tjurig ut som ni kanske ser, men vart faktiskt nöjd med mitt hår! ni kan få en bättre bild någon annan dag. Ni får nöja er med en instagram bild sålänge! (det blev fokus på ena sidan och suddigt på andra, vackert ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: