Y A Z Z E H - A H L G R E N

who's gonna save the world tonight?

Kategori: hår

Vaknade med världens humör och vägrade gå till skolan för jag var så trött, behövde sova för att slippa lacka på allt och alla. Men hade lovat mamma att cykla och lämna bonnie på skolan så fick snällt pallra mig iväg och lämna henne. Cyklade sedan hem och sov, vaknade av att amanda spammade sönder mig. Jag och mamma åkte och hämtade henne från skolan runt halv 1 typ? köpte subway och åkte hem och snackade för fullt med amanda. Vid kvart över 3 kom elias inspringade i mitt hus, var inte riktigt beredd och blev livrädd... gick mot laduback för att hämta min lillesyster igen, kramade amanda hejdå och tog sällskap hem med bonnie och elias. Nu sitter jag själv i min säng och klockan är lite över halv 5, ska tvinga med min lillesyster att hitta på nått med mig. Typ pärla eller nå (♥♥♥♥♥) ååååh. 
saknar förövrigt mitt röda hår. Måste sluta kolla igenom gamla bilder, fuuuu. Men i vinter då jävlar, då byter jag hårfärg igen! japp, tyst nu sluta klaga..

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: