Y A Z Z E H - A H L G R E N

tonåren, som skulle vara något bra...

Kategori: mee

Låg och rensade min dator hela morgonen, och raderade alla 2700 bilder på mobilen, höll på att dö. Har inte en enda bild på mobilen nu, orka. Skulle ha träffat linda idag men hon dissade mig, tack som fan för det. Träffade istället hannah som jag inte träffat på en halv evighet, ett år sen faktiskt! Vi chillade på stan, tjockade oss med godis och dricka, sen blev det för kallt ute och vi gick hem till mig och kollade på Jockiboi och Widerstedt Show. Kollar faktiskt fortande på det, fast snart är det slut. Alltså finns inte ord för dom, så sjukt störda och dumma i huve båda 2, men ändå så sköna! Fattar inte hur det kan gå ihop men haha..
Har inte mycket bilder kvar på datan nu heller så slänger in en bild ut arkivet!

Kommentarer

  • Carolina Hedén säger:

    Hej! Sugen på en ny design? Fixar en i Photoshop! Bara att kommentera på min blogg så kan jag fixa en header + bakgrund + skyltar t.ex. "dagens outfit" och massa fler. Bara att kika in på min blogg och kommentera senaste inlägget! Kram / Carolina

    2012-05-17 | 19:04:02
    Bloggadress: http://carolinaomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: