Y A Z Z E H - A H L G R E N

låt mig inte möta mina tankar som följer mig hem

Kategori: kärlek

saknar min pojkvän så jävla mycket så det finns inte...
Sitter i min säng och längtar tills imorgon då min fina pojkvän äntligen kommer hem från finland! Han är där på bröllop därför han är finklädd på bilden! Har inte träffat han på snart en vecka. Bebis ♥

Just nu sitter jag i min säng, äter vattenmelon, och lyssnar på musik. Dagen blev ju som den blev, tänker inte änns berätta, ovärt. Kom nyss på att jag måste göra mitt jävla Biologi hemprov som ska in IMORN annars får jag ig i biologi, hatar livet.

Kommentarer

  • Sandra Den Uppenbara säger:

    Vi har något gemensamt jag och du, lilla flicka (som är typ 2 år äldre än mig). Båda har en underbar p-vän som heter Elias:*<3

    2012-05-27 | 21:38:23
    Bloggadress: http://bulldeg.devote.se

Kommentera inlägget här: