Y A Z Z E H - A H L G R E N

tänk om livet hade en raderafunktion, att man kunde radera alla fel man gjort

Kategori: hår

dagen har vart helt okej faktiskt! (igår då eftersom klockan är över 12)
halv 12 kom mamma in och väckte mig, jag klädde på mig och allt sånt man brukar göra på morgonen sen träffade jag emil ett tag, vi satt och snackade och sen drog han på träning. Då var jag ute och gick en sväng i det härliga vår vädret. Sen gick jag hem och på den långa uppfarten till vårat lilla röda hus så hörde jag sång och musik komma ut från balkongdörren. Jag hörde direkt att det var singstar skivan så jag drog upp och såg mamma och bonnie stå och sjunga singstar! Jag ville såklart också vara med så vi fick turas om. Jag var så sjukt glad då och jag vet inte varför egentligen. Det var så sjukt skönt att bara få sjunga ut! Ganska kul också när det var jag som vann nästan varje gång över båda dom två. Mamma drog iväg med mormor och handlade medans jag och bonnie var hemma och fortsatte att sjunga. När hon kom hem gick vi ner och käkade. Pappa och daniel (min storebror) kom över också, pappa pratade lite med mig om romme resan på fredagm jappjapp vi åker klockan 07.00 ca. haha ååh jag kommer sova i bilen.


Elias är i romme just nu och jag saknar han så sjukt mycket. Han åkte dit idag och ska vara där tre dagar, alltså tills på fredag. Och på fredag ska ju även jag dit och eftersom jag inte fick med någon att åka med så träffar jag han där borta och åker med han! Jag är fett sugen på att åka skidor men ingen jävel varken vill kan eller orkar åka med mig, ni är fett dumma. Önskade att jag kunde trolla fram någon som ville åka med mig i backen innan snön är borta..

känner att jag typ borde på något slut på det här inlägget snart. Ligger i min säng och lyssnar på musik och tänker, har en konversation med amanda på min mobil som jag borde vara socialare mot, iaf, HEJDÅ!

en gammal blondinbild ur arkivet!

Kommentarer

  • nightystar säger:

    Okej.. Tack så mycket! :)

    2012-03-01 | 11:43:36
    Bloggadress: http://nightystar.blogg.se/
  • angelica. säger:

    åhå, du är verkligen sjukt fin!

    älskar din blog otroligt mycket. (fett personlig och bra)

    önskar att jag kände dig, så att jag skulle kunna hänga mä till romme. ):

    2012-03-01 | 13:15:18

Kommentera inlägget här: