Y A Z Z E H - A H L G R E N

LIFE IS TO SHORT TO BE AFRAID

Kategori: mee

har inte bloggat normalt på typ några dagar nu... förlorat några läsare vilket gör det ÄNNU tråkigare att faktiskt uppdatera.. Har fått reda på vad jag fick på dom 3 nationella delproverna i svenska också, fick G, G+ och VG. Trodde jag skulle få ig men var tydligen inget svagt G! Helk okej faktiskt, glad att jag inte fick nå ig. Har haft nationellt prov i biologi den här veckan också, hoppas det gick bra! Ska också ha muntligt nationellt prov i matte nästa vecka, kommer därimot gå åt helvete.
Idag har jag vart hemma från skolan, vaknade och kunde knappt svälja eller prata, lyckat. Var genomförkyld och hade världens huvudvärk, frös och var trött. Så har legat och vilat hela förmidagen och fått mat på sängen, dom har komit upp med frukter, saft, juice, och världens äckligaste medicin som tydligen är från Spanien. Pappas tjej har nemligen vart sjuksköterska förut och är flygvärdinna nu så hon har massa olika saker från alla möjliga länder. Ett helt glas med äckligt, varmt, fylligt, besk citron, typ så smakade det, eller asså går inte att beskriva smaken men fyfan höll på att spy. Sen mådde jag lite bättre och min älskling kom hit och myste med mig ♥ Sen skulle han åka på spelning och då kom irma hit som ska sova ho mig tills på söndag! Imorn drar jag irma och sally till Smedjan och kolla på spelning. Det blir naiz. Nej nu ska jag försöka vara lite social med irma här haha!
slänger in en gammal bild ur arkivet!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    hej yazzeh!

    ja vill oxå ha en sån där töjning me ja vågar nt så ja vill fråga dig en sak.. gör det ont att stoppa in en sån o hur gör man de ?? =) kraaaam <3

    2012-03-17 | 18:54:56
  • Marcus Luukas säger:

    Fan vad sexxy!
    Jag ÄLSKAR fishnets =P

    2012-10-20 | 20:04:58

Kommentera inlägget här: