Y A Z Z E H - A H L G R E N

jag vill va med, så att jag kan se att jag är en del av allt.

Kategori: mee

Har vart hemma från skolan idag för att jag har vart sjuk. Har inte vart i skolan sen i torsdags och känns som jag bara blir värre och värre. Har börjat få ÄNNU mer problem med öronen och hörseln också, jag hör väldigt dåligt ibland och har gjort det länge men nu har det börjat göra ont och jag får lock i öronen. Har börjat hosta också.. Och är så sjuuuuk förkyld också, snuvig och ont i halsen och usch... verkligen inte kul att må dåligt. Vaknade inatt av att jag inte kunde andas (jag kan inte andas med munnen när jag sover,vaknar av att jag knappt kan svälja), eftersom jag inte kunde andas med näsan heller fick jag lite halvt panik, så nu har jag ett glas vatten stå vid sängen så jag är beredd så jag slipper få panik! JAG VILL INTE VARA SJUUUUUUUK!!!! och sen har jag inge jävla pengar på mobilen heller, och jag kan skicka sms till vissa personer men inte dom jag egentligen borde skicka gratis med??? kan inte skicka sms till dom som har iphone, lackar ju. Nej nu ska jag sluta klaga, nu ska jag dejta sängen och nörda lite spel tills jag somnar!
förövrigt är det 10 månader mellan mig och elias på söndag hihihih! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: