Y A Z Z E H - A H L G R E N

jag skulle ge dig allt som du pekade på, men bara när du inte hör vågar jag säga så...

Kategori: livet

juste jag har ju en blogg också... haha jobbigt allting blev..... Slutade skolan tidigare idag, skulle bara göra några sidor i workbook. Jag och sofie satte oss i cafeterian (hur stavar man haha?) och amanda också, fick reda på att elias var på sture så sprang och hämtade honom så han fick göra mina eneglska sidor jag var tvungen att göra för att jag skulle få närvaro! och sofie skrev av mig sen, duktiga "vi" är!!!!! nej men tack älskling! Efter det drog jag och amanda till vårdcentralen, haha japp, sen skulle amanda till wille, förljde med henne nästan ända vägen dit för att hålla henne sälskap sen cyklade jag hem! senaree sen så träffade jag världens bästa kille! Jag gick hem till han, kollade klart på en film vi hade börjat på, sen myste vi massa. Sen skulle han följa mig en bit hem men han följde med mig hela vägen hem, gulligull ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: