Y A Z Z E H - A H L G R E N

Jag har världens underbaraste pojkvän ❤

Kategori: livet

Som sagt så har jag vart i Romme idag! Eftersom jag mobilbloggar just nu så orkar jag inte skriva lika mycket som jag hade tänkt eftersom det har hänt sjukt mycket! Blev väckt klockan 06.00 och det var ju inte det roligaste, fast räckte med att jag hörde mitt namn så vaknade jag och blev as pigg... Moget. Kom fram dit efter 2 timmars bilåkning, fett drygt ju. Åkte med både min familj och Elias familj där borta, jättetrevligt! Asså jag orkar inte berätta mera nu, kanske skriver mera imorgon!
Det var världens kö till 6-stolsliften och jag och Elias lyckades hamna själva i en sån där, dom andra åkte inte fram, haha Elias sa att dom inte ville åka med oss för vi var så fula, haha ty älskling :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: