Y A Z Z E H - A H L G R E N

det har aldrig hänt och kommer aldrig att hända

Kategori: mee

slutade skolan 12.15 idag, fett chill! ringde efter skjuts och la mig på golvet när jag kom hem, som jag forftarande ligger kvar på...  Börjar undra vad jag egentligen håller på med när jag sover? vaknade imorse i sängen och hade inge kläder på mig, dom låg breve mig haha. Fett läskigt, har jag klätt av mig i sömnen eller?! haha det var iaf kul för jag fattade inte ett skit när jag insåg att jag inte hade nå på mig.....
aja ska iaf kanske på spelning ikväll med razmus i kungsör, om vi har någon skjuts som det faktiskt verkar som vi har, men vi får väl se hur det blir! 
bjuder på en oredigerad bild som jag tog nyss haha

Kommentarer

  • Mimi säger:

    Vad snygg man kan va! Sen så har du ju dessutom onödigt snyggt hår också ;D

    2012-03-11 | 21:58:08
    Bloggadress: http://adventurelaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: