Y A Z Z E H - A H L G R E N

Dom 999 saker jag aldrig skulle göra, vägs upp av de 999 värre saker jag redan gjort

Kategori: musik

hej typ. Känner att det var undeför en evighet sedan jag faktiskt skrev ett riktigt inlägg. Men mår bra och är nästan helt frisk nu efter 2 veckor! Känner att jag har missat ÄNNU mera i skolan vilket leder till att det går mer åt helvete i skolan än vad det redan gör. Och sen har jag vart SÅ JÄVLA LACK för att våran klass inte kan beställa skoltröjor nån jävla gång, "nej det är för dyrt det tänker inte jag betala" och blablabla, JAG LACKAR!!!!!! man går bara i 9:an EN, EN EN EN EN EN GÅNG, snälla. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅh. Hatar livet lite yttligare nu.
Förövrigt "fyllde" min blogg 1 år igår, wiiihoooo! haha ååh
Skulle mest bara säga att jag faktiskt lever, även fast det inte känns som det så gör jag faktiskt det. Imorgon drar jag iväg till Sundsvall, tar lov lite tidigare än dom andra och får lida den 6 timmars långa bilresan dit, orka.
Ska sluta klaga nu och skriva massa konstiga saker, tänkte avsluta med att svara på en fråga jag fick : jag andvänder clip-on! :)

njut av låten ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: