Y A Z Z E H - A H L G R E N

allt du äger är ingenting värt, om du inte väljer vad du har kärt.

Kategori: epic

vid halv 7 fick jag och min storebror för oss att vi ville till örebro, och pappa är för snäll för att säga ifrån så vi drog dit! köpte mig en ny tunnel till örat, blev en 16mm svart tunnel med en stjärna i mitten! kanske kommer bild på det nån gång typ. Och sen en ny piercing till läppen! jag sväljer alla jävla kulor hela tiden.. fick 2 stycken kulor gratis också, hon vad jättesnäll hon i kassan! haha höll på att somna i bilen hem, trött tjej?
kanske borde lägga mig liiiiiite tidigare idag än vad vi brukar, pappa kommer och väcker oss vi ungeför 06.00 kanske eller 06.30, vi ska ÅKA klockan 07.00 till romme så vi hinner dit tills det öppnar, fett naaaaaiz!
asså eeeeuwww jag har as ont i huve och fryser, brb hämta alvedon....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: