Y A Z Z E H - A H L G R E N

För jag är lyckligare nu...

Kategori: livet

Jag vet inte vart jag ska börja nånstans.. Har vart med Irma sen i måndags, på tisdagen åkte vi till Stockholm, shoppade lite nya kläder och köpte turkos hårfärg inför hösten! 2 små hårfärgs tuber kostade 300 tillsammans...kostar lite extra om man vill ha det bästa! Jag, pappa, Irma, Eva och bonnie sov hos Eva tills onsdagen då vi blev väckta klockan 06.00 och drog på kryssning klockan 07.00 på morgonen! Vi badade i bubbelbad och vanlig pool, solade, spelade bort massa pengar, chillade omkring på båten, var med i tävlingar, kollade på uppträdanden, kollade i massa affärer, prövade minst 100 olika parfymer och massa annat! Vi kom hem igår kväll då jag var så trött så jag la mig i sängen direkt. Har några bilder också som jag får bjuda på ;) ( gick inte att lägga upp fler bilder från min iPhone )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: