Y A Z Z E H - A H L G R E N

Du är den bästa delen av mitt liv

Kategori: kärlek

Kom hem från göteborg idag efter 2 mysiga dagar med min älskade pojke som har vart bäst, lillesyrran som har gått mig på nerverna så sjukt, och min far som fått mig både galet irriterad och glad! Var på Liseberg hela dagen igår, spelat spel, vunnit choklad, stått i långa köer, och åkt karuseller! Vi var så sjukt trötta på kvällen så direkt när vi kom till hotellet så tog jag och Elias en dusch tillsammans och sen gick vi och la oss! På morgonen så tog vi ännu en lång dusch tillsammans, fixade oss, drog till stan och köpte frukost, kollade i affärer, sen drog vi hem. Förövrigt hade vi 14 månader igår (på riktigt den här gången, förra gången råkade skrev jag 14 månader istället för 13, märkte det dagen efter!) Du är så galen grym min älskade, mitt allt! ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: