Y A Z Z E H - A H L G R E N

Åååh äntligen funkar blogg.se appen igen!!

Kategori: livet

Insåg nyss att man kunde uppdatera och använda blogg.se appen igen! Så nu kan jag iaf blogga lite då och då! Tänkte iaf berätta att jag kom in på mitt förstahandsval på gymnasiet, fett glad asså!!! Nu ska iaf jag och lillesyrran tälta på gården i vårat "lilla" 6man tält. Fett skönt juuuu. Imorgon kommer äntligen Elias hem efter att ha vart borta i en vecka, ska verkligen hålla om han och mysa med honom imorn! Nej nu tjatar bonnie att hon vill gå ut till tältet så får väl lyda henne ;) kanske uppdaterar nå mer ikväll!

Kommentarer

  • Lovisa Ohlsson. säger:

    Du kanske inte gillar sånna här kommentarer, men snälla ställ gärna lite fråger till min&min systers blogg är du gullig:$<3

    2012-07-09 | 21:25:46
    Bloggadress: http://www.tildaolovisa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: