Y A Z Z E H - A H L G R E N

haha det finns verkligen omogna människor, som passar på när man kan vara "anonym"

Kategori: svar på tal

svar: nej jag gillar inte kuk i prutten och sperma i ansiktet, och min far gör det inte för att han glömmer våra namn utan det är för att han älskar oss, om du någonsin har upplevt att vara älskad, verkar inte så. Tycker det är jävligt omoget att kommentera sånna här kommentarer, speciellt att vara anonym och skriva 2 olika namn sen ser jag att det är samma person? haha tönt, köp ett liv på LIDL för det verkar inte som du har något! ;)

Kommentarer

  • hoppas det är okej om jag är anonym' säger:

    asso omg.............

    hur fan orkar du?!

    "personen" som skriver detta är ju fan sjuk på riktigt. seriöst.

    kan du snälla bli mer omogen. snälla vi ber dig. bli ett barn. du beter dig iaf redan som ett...



    du är älskad Yazzeh!

    & inte bara av din familj och dina vänner,

    Utan även av dina "beundrare" och blogg-läsare!

    Vi älskar dig precis som du är. Iaf det som du visar på bloggen osvosv.

    Beundrar att du står på dig, och säger vad som är sant.

    Tack för att du påminner mig om varför man ska "fortsätta kämpa mot det som blir bättre".



    tack för mig.

    blev långt men var bara tvungen att skriva detta!

    2012-01-19 | 13:54:05
  • madde säger:

    har du lust o göra länkbyte? :-)

    2012-01-20 | 08:18:41
    Bloggadress: http://sandramadde.blogg.se/
  • rätta dig i ledet säger:

    man blir ju nästan inte klok på hur galna en del människor är

    helt sjuka i huvudet

    2012-01-22 | 18:20:32

Kommentera inlägget här: