Y A Z Z E H - A H L G R E N

det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder

Kategori: musik

träffade elias igår eftersom det var våran 8 månaders dag, det var jättemysigt och dog typ när han skulle gå. som vanligt.... jag.vill.inte.vara.själv..... När han hade dragit försökte jag få i mig en macka eftersom jag inte hade ätit på hela dagen, och typ inte dan innan det heller, osvosv... fick i mig mackan men sen dog jag, fick sjukt ont i magen och mådde illa, dog i sängen, vaknade av att mamma sa att jag hade feber, och har fortfarande ont i magen och hela jag skakar för jag inte orkar ett piss. Och jag vet att jag får skylla mig själv att jag börja slarva med maten för 2 år sedan. Men nu går det inte bara att ändra på, och mamma tror att jag har magsår, att jag har förstört magen för att jag skiter i att äta, och nu går det inte att äta istället. Det går såhär as bra för mig, jag orkar verkligen inte komma tillbaks dit där jag var förut. Det höll ju på att bli bättre.. men sen direkt när jag mår as dåligt skiter jag också i maten, vilket jag tipsar om att ni andra INTE ska göra. Tro mig, ni kommer bara må sämre, ni förstår bara inte det just då.

sätter på grabbarnas låt som får mig på bättre tankar, blir glad av att höra elias fina röst i bakrunden när han sjunger ♥

Kommentarer

  • emily säger:

    sv: Ja, jag ska bara lägga in dem i datan, o redigera lite. Jag ångrar att jag tog utan blixt för de flesta blev små suddiga.. :/

    2012-01-26 | 12:50:23
    Bloggadress: http://eemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: