Y A Z Z E H - A H L G R E N

det är skillnad på att ha en kuk och att va en kuk....

Kategori: foto

You make my feel like a rose.


ställde klockan på 08.30 imorse, borstade tänderna och klädde på mig sen gick jag hem till elias, vi la oss i sängen och somnade båda två, gick upp och duscha, klädde på oss, fixade oss, sen kollade vi på film. Efter det gick vi till elias mormor och käka pannkakor! jättegott, sen kom Razmus, då gick vi till ABF och hämta trummor som dom skulle ha i replokalen, sen gick vi till replokalen, jag somnade, men vaknade när emil kom dit. Dom börja repa igenom låtarna men jag somnade igen.... sen när jag vaknade skulle vi dra, ringde pappa efter skjuts så han skjutsade oss hem till elias, men innan det så köpte jag 26 klubbor, fett gott... grabbarna fick några av mig såklart! Sen drog emil när vi kom hem till elias, sen käka elias mat, sen hämde inte mycke mer, eller det blev krig mellan mig och elias, vi klappade till varandra ett antal gånger. Vi började med att bara reta upp varandra genom att typkittla varandra sen gick det liiiiiiiiiiiite över styr och vi börja göra illa varandra, men haha sånt händer, jag dog lite halvt eftersom han är så stark så han höll fast mig men ändå, haha. sen somnade jag IGEN i hans säng,somnade 4 gånger idag? hhaha, sen när jag vakna skulle Razmus dra.

nu sitter jag i min säng och käkar klubbor, har nyss tagit ett varmt och skönt bad, och nyss tvättat håret, behöver färga 1-2 gånger till innan jag får den där snygggggga fina fägen, nu i början är det inte den färgen man vill ha.

Kommentarer

  • nnyman säger:

    alltid skönt att sova !

    2012-01-10 | 07:53:54

Kommentera inlägget här: