Y A Z Z E H - A H L G R E N

you dont understand, you dont understand....

Kategori: foto

shoooo! bloggfan dör typ känner jag, FÖRLÅÅÅÅÅÅT men jag har faktiskt ett liv (eller nej kanske inte...) men har inte orkat tänka på att jag änns haft en blogg, det ända jag gör är att mobilblogga och slänga in en bild med en liten rubrik... MEN NU har jag tagit mig tid att blogga från datan, tycker inte min blogg ska dö helt och hållet... har iaf träffat min bebis idag i ungeför 45 min, sen drog jag hem och pluggade fysik och käka, sen förhörde mamma mig också! har fysikprov på torsdag, och matteprov på fredag, sen massa skit saker jag ligger efter i också....

JAG FICK FÖR MIG ATT JAG SKULLE TA KORT PÅ MITT ÖGA UTAN SMINK.... och det gjorde jag också, haha trevlans.. aja så ser mitt öga ut i närbild utan smink, bra info va? precis vad ni ville veta...ellerhur? ;pp

Kommentarer

  • yoyzieee säger:

    Fan vilka fina ögon du har :)

    2012-02-13 | 22:10:18

Kommentera inlägget här: