Y A Z Z E H - A H L G R E N

i will never be the same without you

Kategori: mee

aa hej, dagen har vart typ konstig... irma sov hos mig inatt, vi vaknade imorse vid runt 10, sen drog hon vid 12 för jag skulle till elias. Var hos han och myste massa, sen käkade vi pannkakor sen kom razmus, har vart helt borta hela kvällen typ, somnade hos elias också, det var mysigt... märkte inte änns när razmus gick fast han typ satt brevid mig.. sen efter en stund frågade jag elias bah: vart är razmus? han bah, han drog, han sa ju det? jag typ fattade ingenting... helt borta i skallen + jag är sjuk, kul.... och måste dra till skolan imorn för det är nationella prov då, kommer dö, uuusch har ångest........................
jag varnar er att jag kommer typ lägga ut massa såna här bilder, har massa haha... :((

Kommentarer


Kommentera inlägget här: