Y A Z Z E H - A H L G R E N

traalalalalalalalalaallala

Kategori: skolan

igår var det spelning på brandsta, elias och dom spelade, men eftersom elias inte alls mådde bra så sjöng han inte, han spelade bara gitarr, fattar inte änns varför han inte åkte hem... tycker synd m stackarn... (nej jag tänker inte säga vad som var fel), varken jag eller elias mådde bra efter spelningen så vi drog hem direkt efter dom hade spelat, vid runt 7, halv 8? jag kommer fektiskt inte ihåg, kollade inte på klockan, bara när jag kom hem. Mycket av kvällen igår var hemsk, tänker därimot inte berätta varför HÄR.
Just nu sitter jag ensam i skolan, slutade klockan 13.30, och nu ska jag sitta kvar och vänta på att irma ska sluta, hon slutar om en timme och 10 min, kul..... Sen lovade jag elias att jag skulle dra till ica och köpa 4 energidrinkar åt elias och sen komma hem till han med dom, fett snäll jag är HIHIHIH.
ska försöka skriva klart mina uppsatser nu som jag ska ha klart tills idag, åååååh
haha nej ni får inte se vad jag skrivit, vill inte att nån snor det, haha :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: