Y A Z Z E H - A H L G R E N

somebody save me from myself

Kategori: mee

oj förlåt, glömmer bort att jag har blogg ibland haha.... men jag har faktiskt ett liv utanför bloggen också!
igår så var jag med elias razmus och dennis! var och handlade godis och mat och sånt vi skulle ha, blev 1.5 kg godis, 1.7 kg  kött, ris,  och ca 5 liter dricka! medans dom käkade ris och kött så käkade jag nudlar istället! såååå mycket billigare haha.. och JUSTE! tog hål i vänsterörat på elias och dennis igår, gulligt! razmus var också sugen på att ta i andra ögat men eftersom han töjer andra örat och gör förtfarande lite ont så vill han kunna sova på iaf en sida hihi! men det var en mysig kväll! kom hem lite över 12, det var så SJUKT HALT när jag skulle gå hem, allting var en enda jävla glasgata! men jag ramla iaf inte!
idag så har jag inte gjort ett skit typ, är tillbaks hemma hos mamma igen efter en helg hos pappa, jappjapp! ska träffa elias sen också när han kommer hem från spelningen i v-ås.
jag just nu, orkar inte ha smink.........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: