Y A Z Z E H - A H L G R E N

Kärleken och sorgen är tvillingsystrar

Kategori: skolan

sitter ensam vid mitt skåp i skolan, standard..
Fick sovmorgon imorse till halv 10 ungefär, vi skulle kolla på teater, den var typ förvirrande...haha
Gick tillbaks till skolan, käkade mina flingor och mjölk i skolan som jag gör nästan varje dag i skolan istället för maten. Har en eller två lektioner kvar, snart har vi SO prov och jag har inte pluggat, jag ville faktiskt plugga men hade inte alla frågor som man skulle plugga på eftersom min "skola" mapp bara försvann helt plötsligt, så har inga jävla skol saker kvar, kul..... orsaken att jag inte kan plugga är att alla är så ego och inte vill skicka frågorna till mig, "it's not my problem" lixom tack... jag längtar seriöst bort härifrån, långt bort.
bilderna är från igår

Kommentarer

  • Welastforever ♥ säger:

    Sv; jag har lagt upp en video på bloggen om hur man fixar slideshow i headern =D♥

    2012-02-10 | 14:30:50
    Bloggadress: http://welastforever.blogg.se/
  • Molly säger:

    Varför blir du så fin på bilderna som du tar? Jag är så avundsjuk på det! Älskar verkligen ditt hår! :-D

    2012-02-11 | 10:12:39
    Bloggadress: http://mmch.blogg.se/
  • Anonym säger:

    asfin header du har! :)

    2012-02-13 | 08:44:20
  • Emma säger:

    en riktigt skönhet! aah, riktigt fin header! ;D

    2012-02-15 | 20:41:37

Kommentera inlägget här: