Y A Z Z E H - A H L G R E N

jag vet hur du funkar jag kan dig ut och innantill

Kategori: vänner

jag pallade inte blogga igår efter repet... men dennis gästbloggade lite, eller en mening men iaf!
efter skolan så gick jag amanda, Razmus, Dennis och Elias till saga och fikade! sen gick vi och handla, jag handla 11 lakrits klubbor <3<3<3<3<3<3 sen hängde vi med dom när dom drog och repade, här är några bilder från igår, sorry kvalitén och dä men dom rörde sig och tog kort men min iphone... därimot tog jag inte kort på alla, skulle egentligen ta kort på elias för han gjorde massa konstiga miner, haha.... Och det ser ut som Elias kysser Razmus på en bild, haha söta :*
Efter att jag kom hem så käkade jag frukt! apelsin och äpple, mums, blev sjukt mätt och orkade inte äta upp.... haha men kolla in MEGA APELSINEN!

Kommentarer

  • Linda säger:

    hur långt löshår har du? 50, 60 eller 70 cm?

    Tänkte bara ungefär för jag har köpt 50 :)

    2012-02-02 | 15:09:23

Kommentera inlägget här: