Y A Z Z E H - A H L G R E N

ibland bara älskar jag mig själv... haha eller?

Kategori: epic

ställde min energidricka i sängen för att jag var för lat att ställa ner den på golvet.. skulle hämta en sak och glömde bort att jag hade ställt den där. Gjorde ett hopp och kastade mig i sängen, och ja jag tror ni fattar vad som hände, ENERGIDRICKA ÖVERALLT... HELA mitt lakan, mig, datorn.. asså ååååh.. men mitt täcke klarade sig! gick och hämtade en handduk som jag la i sängen som jag ska sova på , haha orka att jag är så jävla smart.
SÅDÄR KÄNNER JAG FÖR ENERGIDRICKAN NU:

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Hejsan!

    Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

    Kram!

    2012-02-27 | 12:06:39
    Bloggadress: http://byfia.com

Kommentera inlägget här: