Y A Z Z E H - A H L G R E N

i cannot live i can't breathe unless you do this with me

Kategori: kärlek

jag och min fina pojke blev jättesugna på kebeb och bad mamma skjutsa oss till kebab huset och pappa hämta oss! vi hade det jättemysigt där, satt och tjockade oss och tryckte in maten i käften. är den NÅGON som jag kan grisa för så är det han, eftersom han gör samma sak så kan jag inte skämmas haha!
och han har vart så stilig idag! med slips och allt! det är hans scen kläder faktiskt, han hade spelning precis innan han kom till mig det är därför han har haft det på sig. min kväll med han har vart väldigt mysig! har har ni 3 små busiga bilder jag tog på elias på kebabhuset också, blir såååååå glad när jag ser dig le ♥

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Kört igång Veckans blogg, kommentera bara att du är med så är du med och tävlar, vad har du att förlora? :D

    Kram

    2012-02-20 | 01:05:52
    Bloggadress: http://byfia.com
  • Sofia säger:

    Kul att du är med och tävlar i veckans blogg :D

    Allt bra idag? :)

    2012-02-20 | 15:46:16
    Bloggadress: http://byfia.com

Kommentera inlägget här: