Y A Z Z E H - A H L G R E N

det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig...

Kategori: mee

sitter i min säng, har vart hemma från skolan idag, måde inge bra när jag vaknade... så gick och la mig igen! vaknade av att elias ringde och väckte mig och fråga om hans nycklar var hemma hos mig så var tvungen och leta, fast sen hittade han tydligen dom hemma hos han. kunde inte somna om då, fuck. drömde världens konstigaste dröm, seriöst, vad fan drömmer jag om igentligen? börjar fan undra..
tog ett varmt bad när jag orkade gå upp från sängen (klockan 2), sen har jag typ inte gjort nå, på vissa sätt är det bättre, och vissa sätt sämre... får se om jag tar mig till skolan imorn eller inte!
bild från arkivet
cypern 2009, take me back, i miss my fuckling hair and body.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: