Y A Z Z E H - A H L G R E N

5 väldigt snygga hårfrisyrer och färger för killar!

Kategori: hår

eftersom jag är VÄLDIGT intresserad av frisyrer och hårfärger så hittade jag 5 snygga frisyrer som är VÄLDIGT SNYGGA på killar enligt mig. Jag tycker det OFTAST är snyggast med ganska långhåriga killar precis som elias! han har perfekt längd, fast lite längre skulle inte skada! här är 5 stycken frisyrer och färger på killar som jag tyckte var väldigt snygga, Jag gillar "emo" frisyrer..
håret på den största bilden är SÅ EXTREMT SNYGGT, DÖR JU, och den blåa (inte den turkos vita) är också grymt snyggt! mina favoriter! ETT TIPS TILL ER KILLAR SOM VÅGAR GÖRA NÅ MED ERAT HÅÅR! (♥♥)

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Det är toppen här :D

    Vad gör du? :3

    2012-02-20 | 16:24:05
    Bloggadress: http://byfia.com

Kommentera inlägget här: