Y A Z Z E H - A H L G R E N

It kills me not to know this but I've all but just forgotten

Kategori: mee

Vaknade av att sally smsade att hon inte kunde komma för att hon inte hade någon skjuts, låg och latade mig i sängen ett tag tills det blev jobbigt att bara ligga där som en fån. Bröt ihop framför spegeln och fick världens ångest och var tvungen att ut och springa bort ångesten. La mig på golvet när jag kom hem och fick sms av amanda där hon frågade om vi kunde träffas. då var klockan 3 och hon skulle ta 4:a bussen in till arboga så jag passade på att åka hem till elias och spela nazi zombies, älskarT ♥ Mötte amanda på Tågstationen då vi har chillat omkring lite överallt hela dagen, Käkat klubbor, cyklat omkring, och snackat om allt mellan himmel och jord. Senare träffade vi wille, kevin och matte. Drog sen därifrån när amanda skulle hem, ringde elias och han sa att jag skulle komma till brandsta eftersom dom var i deras replokal. Mådde konstigare och dåligare än vad jag gjort på länge, som sagt så kunde p-staven göra så man fick humörsvängningar, och eftersom jag redan har det så blev det dubbelt så värre, tappade talförmågan och var arg, sur och ledsen på allt och alla helt utan anledning, förlåt... När jag sen på kvällen var helt själv med elias ett tag innan jag skulle gå så blev allt bra igen, var hur glad som hellst när jag kom hem. Var iskall och la mig i ett varmt och skönt bad, drack rockstar och lyssnade på fin musik, smsade och höll på med facebook. Just nu vet jag faktiskt inte hur jag mår, jag lever iaf! Kanske borde avrunda här eftersom många när det är för mycket text så orkar dom inte läsa, haha ååh.
Random bild haha, ser ut som typ 3 år

Kommentarer

  • angelica. säger:

    läser dina hela dina inlägg ändå juu!

    fett bra blogg och sjukt roligt att du börjat blogga igen! :)

    2012-04-05 | 19:57:16
  • Jonna säger:

    Yazzeh, du är fin som du är!

    2012-04-07 | 19:29:48
    Bloggadress: http://centerofattention.blogg.se/

Kommentera inlägget här: