Y A Z Z E H - A H L G R E N

Now you're just somebody that I used to know

Kategori: livet

förlåtförlåt för att jag inte bloggar speciellt mycket... men igår var en av dom hemskaste och värsta dagarna iår, mådde åt helvete och allting bara fuckade sönder, total kaos med allt.

Idag på morgonen drog jag, pappa, eva, daniel och jonathan till örebro och kollade på bio. Kommer inte ihåg vad den heter man handlade om en hemlig ö dom inte trodde fanns. What ever, sen drog vi till marieberg och kollade omkring, blev tjurig och ville hem (ovanligt) så vi drog hem. Bad pappa skjutsa hem mig till mamma igen. Käkade nudlar, och satt och väntade och väntade på att min älskling skulle komma hem från åland. Runt klockan 6 drog jag till honom, längesen jag hade känslan att sakna honom så grymt mycket så att bli helt galen. Vi myste, duscha, och han gav mig massage, har verkligen världens bästa pojkvän. Förövrigt är det 11 månader på onsdag ♥

Juste, nu är jag 1100 kr fattigare också....Beställde hem ett blondt löshår eftersom jag inte har någon blondt och tänker inte bleka sönder nått av dom, kommer ta typ 10 blekningar.... Men det kommer inom 3 dagar i hope! måste bara få mitt hår så det ser okej ut också. Kan ju inte ha ett löshår som är helt annan färg än mitt vanliga hår..

SVAR PÅ KOMMENTAR TILL MANNE:
Ofta, har du? :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: