Y A Z Z E H - A H L G R E N

i wanna wake up with you

Kategori: livet

Ända sen jag åkte från skolan imorse så har jag haft på mig min lila luvtröja och luvan sitter fortfarande kvar på huvudet för att skymma allting. Hela dagen har jag försökt tänka bort hur hemsk jag har känt mig, måste sluta jämföra mig så mycket med andra, känner mig som en säck potatis eller någe.. Dagen har känns annorlunda, vet därimot inte varför, men någonting är inte som det brukar om det är bra eller dåligt. hhhhmmm....Efter skolan så följde jag med sassa hem för att plugga, har börjat skriva på "boken om mig/tonårsliv" och pluggat på världsekonomi. Har förövrigt haft prov idag, och F*TT margit fick för sig att ta min iphone under provet, hatar henne mest av allt, trodde hon att jag inte skulle kunna utan den eller, idiot, det gick faktiskt bra.
(2 timmar efter)
när jag kom hem så la jag mig i ett bad, känner mig totalt tom, tom på ord, tankar, lust, och allt dedär. Nu sitter jag och smsar med världens underbaraste pojkvän och kollar på BigBrother. Ska försöka ta och lägga mig tidigare idag än vanligt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: