Y A Z Z E H - A H L G R E N

So what am I doing here on the floor crying?

Kategori: kärlek

Idag åkte ella hem...hon var här från i torsdags till idag, och dagarna har vart bäst, älskar dig! Har levt på nudlar idag, träffat min älskade och tvättat mitt hår 16 gånger med shampoo och 4 gånger med balsam, japp. Det är extremt fult urtvättat. Om vi inte visste det så ska jag tvätta ur den röda färgen, försöka att låta bli att färga mitt hår och låta det vila, ska alltså bli blond (som är min natuliga hårfärg). Undrar verkligen hur detta kommer att gå, färga håret är typ min största hobby HAHAHA. ååååh kommer dööö... :(
skulle lägga ut några instagram bilder på bloggen men det går ju inte att spara bilderna??? Förövrigt är jag nybörjare på det, har haft appen sen jag fick min iphone men har inte orkat skaffat ett konto. Men gjorde det igår, så känner mig lite ensam SÅ FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM, YYAZZEH, TACK OCH HEJ.
Här får ni en extremt random bild haha, elias typ : vafan håller hon på med?

Kommentarer

  • emma säger:

    du kan tvätta ut håret med diskmedel, jag gjorde det när jag försökte få ut mitt röda :)

    2012-04-08 | 14:29:40
    Bloggadress: http://madebyemma.devote.se

Kommentera inlägget här: