Y A Z Z E H - A H L G R E N

so set the world on fire, we can go higher

Kategori: vänner

Mådde inge bra imorse så stannade hemma, sedan mådde jag bättre och irma kom hem till mig! mamma blekte mitt hår, och jag fick för mig att färga rosa dip dye på mitt löshår. Eftersom jag har MASSA färgburkar så tog jag bara en färg jag hade hemma och svepte i lite och vipps blev det et GRYMT snygg rosa! Sen käkade vi kykling och ris, fyfan vad gott!!!!! Sen gick vi över till mormor och morfar och bastade, känner mig fräsch nu också! borde basta oftare, så jäkla naiz. Men nu sitter jag iaf här på mitt rum och chillar. Ska käppa på Big Brother på TV:n och bara chilla... ska gå och se om jag hittar någon frukt i kylskåpet också!
ungefär såhär glad är irma på mig nu HHAHAHAH asså jag dör.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: