Y A Z Z E H - A H L G R E N

Nothing last forever

Kategori: hår

Har blekt håret idag, IGEN. blev faktisk av med nästan allt det orange i håret. Ska slänga i en blekning till imorn innan spelningen sen får mitt hår chilla ett tag! Kör på silvershampoot! Även fast dom 4 (5 imorgon) blekningarna bara den HÄR månaden så känns fortfarande inte mitt hår så slitet. Extremt konstigt, men det är faktiskt sant!

Nyss (eller för typ en timme sen) så kom jag upp från ett varmt och skönt bubbelbad hos min mormor och morfar. Började nämligen bada hemma och skulle skölja ur min hårfärg men självklart ska varmvattnet ta slut så fick kliva upp ut badet och springa hem till mormor och morfar som är våran granne! Sköljde ur hårfärgen och tvättade håret. Sen sprang jag hem med min handduk på huvet, foppatofflor, bara en t-shirt och var helt näck under, undrar vad mina grannar tänker om mig egentligen hahah.... Ååååh ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: