Y A Z Z E H - A H L G R E N

fredagen den 13:de ♥

Kategori: livet

Japp, som ni kanske har märkt har jag vart ganska dålig på att uppdaterat mig... har inte haft ork eller lust. Och har haft VÄLDIGT mycket i skolan för MIG. håller på att jobba upp mina IG, och håller faktiskt på att höja mig i andra ämnen! har gjort 3 prov bara den här veckan, och flera uppsatser, bara typ 5 prov jag ligger efter med... och typ massa skit i engelska. Fick förövrigt Godkänt på nationella i biologi, känns skitskönt att känna att jag klarade det, eftersom det faktiskt fanns dom i klassen som inte klarade det...

Men förövrigt så har jag träffat min älskling idag som jag nästan inte gjort på en vecka, kaos. Och idag är det fredagen den 13:de!! För typ alla är det en otursdag men det är det inte för mig. Får mig att tänka tillbaks på fredagen den 13:de 2011, den kvällen ♥ höll nämligen på med elias (vi var inte tillsammans då), och ja, kommer aldrig glömma fredagen den 13:de 2011, ett minne i vårat förhållande ♥

 

Nu så sitter jag i soffan hemma hos pappa med Irma! Kollar på Let´s dance och snart ska vi kolla på "new girl" , sätt den på reklamerna på TV och tyckt att det verkar vara awesome och rolig, får väl hoppas att jag inte blir besviken! ;)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: