Y A Z Z E H - A H L G R E N

alltså snälla? vad är det för fel på dagens människor...

Kategori: livet

svar: är inte JAG på riktigt? HAHA alltså ursäkta? vad fan är jag då, en robot kanske? Och hur söker jag uppmärkasmhet på bloggen, jag får inte mer uppmärksamhet på bloggen är vad andra bloggare får. Lägga upp nakenbilder och sånt DEEEEEEET är uppmärksamhet right?
Jag färgar mitt hår på riktigt idiot, och mitt hår sitter kvar på mitt huve om du inte ser det, visst det är slitet men jag har fortfarande hår?, mitt hår har klarat över 80 färgningar/blekninger så du ska bara hålla käften. Jag kan inte "fake" färga mitt hår för dom som ser mig irl?
haha äre någon som är tönt här är det väl tönt som inte änns tror jag är på riktigt, och inte änns tror jag färgar mitt hår på riktigt? snälla väx upp.

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Fy fan vad omoget av den där personen alltså så jävla tråkigt att få höra sånt :( <3

    2012-04-28 | 11:17:45
    Bloggadress: http://behrendtzrebecca.devote.se
  • ADDE säger:

    Tja omomget göra de ...



    jag blir arg på denna personen <3

    2012-04-28 | 11:21:54
  • jasmine säger:

    Så himla omoget..?!

    2012-05-01 | 19:07:24
    Bloggadress: http://jasminelundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: