Y A Z Z E H - A H L G R E N

yazzeh goes barnvakt

Kategori: livet

tjenare tjenare!
nu sitter jag här och är barnvakt åt min lillasyster medans mamma är och tatuerar sig! jag nyss fixat mat åt henne, sen la jag henne i sängen och låg där bredvid henne där tills hon somnade, och så va såklart elias med också. han sjöng lille katt för henne, HAHA han e så söt. Fast han gick typ nyss så sitter lite  foreveralone här själv hemma i soffan medans lillesyster sover i rummet breve!
som tur så ringde mamma och sa att hon skulle komma hem strax, då slipper jag vara själv här hemma!
och så skrev jag klart min novell idag också så ska skicka in den till andreas (min svenska lärare) idag! blev runt 1500 ord! äntligen klar! jag fått göra om halva en gång för råka glömma spara och datan fucka upp sig, tragiskt....
aja nu ska jag typ göra nå annat, PUSS ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: