Y A Z Z E H - A H L G R E N

when i held ya

Kategori: livet

förlåt för att min blogg typ dör ibland..... men jag har faktiskt inte haft så mycket kontakt med internet idag, jag har typ vart ifrån det i skolan, hhöhöh.
men iaf lite kort om min dag, jag har vart i skolan, kom hem och käka osv osv, sen gick jag till elias i spöregnet, men det hindrade mig fan inte att träffa han. vi myste massor, snackade, och sen kollade vi på idol, haha vad mycke folk det finns att garva åt.... DÖR!, aja.
just nu ligger jag i bara troser och bh på mitt golv som vanligt, höhöhö älskarT ♥ och lyssnar på massa musik, ska försöka på att bli bättre att uppdatera mig! men vissa dagar uppdaterar jag mig mycke och vissa lite, så äre!
men imorn ska jag iaf vara ledig från skolan, ska först till v-år med mamma, sen blire in till BUP och snacka, sen läkarn! hoppas det går bra nudå!
PUUUUUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: