Y A Z Z E H - A H L G R E N

jag lät dig ta.

Kategori: livet

tjenare!
började dagen med att amanda kom till mig! sen fixade jag mig och sen skjutsade pappa mig och amanda till vilsta för jag skulle få en ben och jerry's! ÄLSKA ♥ efter det gick vi in till stan, på vägen dit mötte vi razmus och elias, då hängde vi på dom in på ica och köpte dricka och sen träffade vi emil och martin, sen så gick vi till scenen och snackade massa, sen drog jag och amanda med elias hem för han skulle käka, sen mötte vi dom igen vid ladu och då var anna och elisia också där, så vi chillade där ett tag, sen drog annan och elisia och då va resten kvar där, och till slut var det bara jag elias och amanda kvar där, sen bestämde vi att vi skulle gå och käka kebeb, men först skulle elias gå hem och hämta en jacka för det var kallt, sålänge började jag och amanda gå mot kebebhuset! sen kom elias också dit, sen kom amandas mamma och hämtade henne vis konsum parkeringen, och då gick jag och elias hem till mig en stund och snackade och myste lite inna han skulle hem. när han skulle hem hängde jag med han nästan ända hem, på hemvägen för mig snackade vi i tele, och nu så sitter jag här i min säng och är social med människor och försöker utreda lite kaos, men iaf, dagen har vell vart helt okej, aja, PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: