Y A Z Z E H - A H L G R E N

i try to fake a smile

Kategori: livet

shooo!
sitter här på mitt golv, har nyss duschat och tvättat håret, älskar känslan av att känna sig ren ♥
idag när jag kom hem från skolan typ svimma jag nästan, hade så sjukt jävla ont i huve och var helt borta....
sen gick det typ över efter några timmar. Sen käkade jag mat, ris och kyckling, mums! Efter det så pluggade jag till SO provet tills på onsdag, och halv 8 så åkte jag till elias! Vi myste lite sen klockan 8 kollade vi på idol, myyyyyyysisen. Efter det cyklade jag hem i regnet!
aja, puss!

Kommentarer

  • lä ... ä ... ä ... sa ... s ... a ... r ... are ... läsare! säger:

    guuuud va mysigt! värt att cykla hem tycker jag. <3

    2011-09-13 | 08:31:18
  • Sanna Ånstad säger:

    Hihi, du och ditt golv du:) haha:D<33

    2011-09-13 | 08:36:03
    Bloggadress: http://anstadsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: