Y A Z Z E H - A H L G R E N

jag suger på att blogga....

Kategori: musik

shaaaaaaaaaaaaa!
höhöh ja javet, jag suger på att blogga, ursäkta mig sååååååååå mycket!
jag tycker att det är roligare att blogga ju mer läsare man har, och när man får snälla och söta kommentarer! då är det så mycker roligare att blogga! jag vill bara ha mer och mer besökare, men det är inte så lätt att få mer när jag inte uppdaterar så hemskt mycke,jag vill ha över 200 unika besökare VARJE dag,idag har jag haft 176, men dagen är ännu inte slut än men men, vill försöka få över 200 varje dag iaf! men jag SKA FÖRSÖKA slänga in lite inlägg då och då och typ säga vad jag gör, lägger upp en bild, eller en låt eller nånting! nån form av inlägg ska jag försöka göra oftare. men som jag sa, ju mera besökare och SNÄLLA kommentarer ju roligare är det!
medans jag ändå håller på att sitta här vid datan nu så passar jag på att lägga in en liten låt som går om och om igen i mitt huve, det är säkert jättemånga som inte gillar min musiksmak, men alla är vi olika som sagt! ;)

Kommentarer

  • Manne säger:

    Kan väl slänga in en kommentar om dina internet djur, dom är väldigt roliga att mata ! :D

    2011-09-07 | 23:41:05

Kommentera inlägget här: