Y A Z Z E H - A H L G R E N

min älskling är så söt ♥

Kategori: livet

shaaaaaa typ,  kom hem från elias för ett tag sedan, dagen blev faktiskt MYCKE bättre än vad jag hade trott att den skulle bli.
elias kom hem till mig typ vid ööööh *kollar på mobilen* ... klockan 1, sen gick vi över till mormor och morfar som bor granne med mig och käkade, som vanligt åt elias hur mycke som hellst,  hahah han e så söt ♥ efter det gick vi hem till elias för han skulle göra två kladdkakor för att hans mamma fyller år idag! grattis till henne, (hihi) sen kom hans mormor och morfar hem till dom och sen satt jag med vid bordet när dom åt mat och snackade massa, sen så fikade vi kladdkakorna som elias hade bakad, SÅ GOTT, godaste kladdkakan på länge! efter det så gick vi upp på hans rum och chillade lite där.
sen drog vi till stan för att han skulle köpa hårfärg och slinga hans hår blondare, sen gick vi hem och jag fixade slingorna på han. det blev så fint så! kul att han blev nöjd iaf, och jag, hans storesyster, och hans mamma tyckte också att det blev bra! HIIHIHI.
AJA, kom nyss ut från duschen, nu ska jag spela lite gitarr sen ska jag rita, HEJDÅÅ :$

Kommentarer


Kommentera inlägget här: