Y A Z Z E H - A H L G R E N

min älskling är bäst.

Kategori: mee

okej, vart ska jag börja.. jag är för lat för att orka skriva vad jag har gjort idag... men gör ett litet försök typ...
klockan 10 åkte jag till min prao, jag praoar på Tough Luck tattoo i stan, trevligt, eftersom jag själv vill bli antingen tattuerare eller någonting annat! sen halv 12 drog jag på massage eftersom jag har problem med rygg och nacke, sen käkade jag McDonalds, sen skjutsade pappa tillbaks mig till min prao igen.
slutade runt 4, då skjutsade pappa mig till irma och sen gick vi hem till mig.
var med henne ett tag, sen kom elias hem till mig. Efter en stund ringer hans mamma och säger att det är mat, så jag hänger med han hem. Gick hem runt kvart över 9, vi bor typ hur nära varandra som hellst så inge vidare långt hem iaf.
Har nyss kommit upp ur ett långt varmt och skönt bad, Älskar känslan av att känna sig ren ♥
AJA, nu ska jag föna mitt hår, samtidigt som jag lyssnar på musik, hare gött ;*
och asså aa, jag kände för en helt oredigerad bild från igår. OCH NEJ, javet att det ser ut som har har hår under armarna, men jag är faktiskt nyrakad! så fuck jävla skuggor :(
och kolla in biffen, mina armar bah aaaaaaaaaa TJAAAA vi finns här, typ.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kan inte du visa bilder på dina öron, vill se alla percingar osv.

    2011-10-19 | 23:19:42
  • Anonym säger:

    Kan inte du lägga upp en video hur du fixar ditt hår å sminkar dejj? (-:

    2011-10-21 | 21:47:20
  • 1998. o.o säger:

    Men herregud, nu har jag suttit här i säkert 1 timme och försökt komma på någonting negativt med dig och ditt liv, det är inte sant, DU ÄR HELT PERFEKT.

    Det är så jävla läskigt.

    Perfekt utseende, perfekt framtid, perfekt relationsstatus, perfekt kuskaper, perfekt för att du har så jävla många vänner.

    Herregud?!

    Du är ffs läskig. :c

    2011-10-24 | 17:19:31
  • Anonym säger:

    skulle du inte kunna färga håret brunt skulle vilja se dej i det :)

    2011-10-27 | 16:11:47

Kommentera inlägget här: