Y A Z Z E H - A H L G R E N

klart grymmaste dagen på läääänge!

Kategori: livet

shhhaa, har var med elias idag, först drog jag hem till han och kollade lite på en film! sen stack vi hem för jag va tungen att ta mitt p-piller halv 6 (åååååh palla), sen myste vi massor, sen kom mamma hem, och då frågade hon om vi ville hänga med och köpa godis till kvällen, då följde vi med henne, köpte en påse lösgodis, mums, och en 2 liters dricka! sen åkte vi hem till tommy och fixade filmen "baksmällan 2" haha jag älskar den!
både 1:an och 2:an är grymma!
och sen efter det så skjutsade mamma oss till elias, vi kollade på filmen, käka godis och drack dricka, sen bastade vi i deras bastu på gården! det va as naiz..... vi basta typ as länge, och gick vi in och duschade, underbart, kan det bli bättre med världens snyggaste?
efter det så kollade vi klart det sista utan filmen, sen vid 11 började jag gå hem, fick låna lacka av min älskling också, hiihhi gick typ som en pingvin hem..... </3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: